Hoppa till innehåll

Cityfestivalen 2026

Idag har vi pratat om torsdagens festival här i Västerås vilket blev ett väldigt lyckat samtals ämne samt att det var roligt. Information togs upp angående vilka artister som skulle ta och spela samt lite praktisk information. Två låtar spelades och alla var glada. Måste säga att detta måste ha varit den mest humana sändningen vi i Grupp 2 har gjort då alla skrattade och hade roligt.

Västerås Cityfestival: ”Det bästa året hittills” | Västerås stad

Vi gjorde ett segment där vi fick försöka att gissa vilken artist som hade skrivit låttexten som sades. Jag skulle säga att Julius och Hedvig kom på en respektabel delad första plats samt att alla hade roligt.